Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 24 listopada 2024 01:14
Przeczytaj!
Reklama

Ponad 2 miliony klientów wybrało PGE eFakturę.

Już ponad 2 miliony klientów PGE Obrót, spółki z Grupy PGE, wybrało elektroniczną fakturę od PGE. To wzrost o ponad pół miliona klientów w ciągu roku. Dzięki tej usłudze klienci spółki nie tylko oszczędzają czas i mają możliwość szybkiej realizacji płatności, ale również przyczyniają się do ochrony środowiska naturalnego.
  • Źródło: PGE Obrót
Ponad 2 miliony klientów wybrało PGE eFakturę.

Coraz więcej klientów PGE Obrót wybiera proponowane przez spółkę e-rozwiązania. E-faktura jest najpopularniejszym z nich.


 

Obecnie już co trzeci klient PGE Obrót rezygnuje z papierowej wersji faktury na rzecz jej elektronicznej wersji. To pokazuje coraz większą świadomość zarówno 
w temacie ekologii, jak i korzyści wynikających z narzędzi cyfrowych – mówi Tomasz Zaleszczyk, wiceprezes zarządu PGE Obrót.


 

Aby przejść na PGE eFakturę wystarczy wypełnić elektroniczny formularz dostępny na stronie www.gkpge.pl/efaktura lub skorzystać z serwisu PGE eBOK. Dzięki tym narzędziom wyrażenie zgody na elektroniczną fakturę jest bezpieczne i zajmuje tylko kilka minut. Można też skorzystać z tradycyjnych rozwiązań i aktywować eFakturę np. korespondencyjnie, e-mailowo, telefonicznie lub w dowolnym Biurze Obsługi Klienta.


 

Wygoda i korzyści


 

Wystawiony przez PGE Obrót dokument elektroniczny jest wysyłany na wskazany przez klienta adres e-mail, dzięki czemu płatność za energię elektryczną można wykonać w dowolnym momencie bez wychodzenia z domu, realizując przelew internetowy za pomocą opcji „zapłać online”.


 

Klient swoją PGE eFakturę może również opłacić poprzez elektroniczne Biuro Obsługi Klienta - PGE eBOK, w którym dodatkowo na bieżąco może sprawdzić historię swoich płatności oraz rachunków.


 



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama