To już trzecia edycja kampanii społecznej zatytułowanej „Mistrzowie w pasach” organizowanej przez grupę Lotos, Krajowe Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i rajdowca Kajetana Kajetanowicza. Głównym celem kampanii jest zwrócenie uwagi na prawidłowe zapinanie pasów i fotelików w pojazdach. Podczas akcji można było skorzystać z konsultacji z ekspertem, który indywidualnie udzielił instrukcji i poprawił ewentualne błędy.
Podobnie wiele nieprawidłowości wiąże się z fotelikami dla dzieci.
Wydawałoby się, że to takie proste, ale z podsumowania zeszłorocznej kampanii wynika, że aż 30 % błędów podczas zapinania pasów to błędy najwyższego ryzyka, które w wypadkach drogowych mogą przekładać się na większą liczbę ofiar śmiertelnych. A przecież tak niewiele trzeba, abyśmy mi i nasi bliscy byli bardziej bezpieczni.
Napisz komentarz
Komentarze