Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 24 listopada 2024 13:18
Przeczytaj!
Reklama

COUNTER-STRIKE GLOBAL OFFENSIVE w Ekonomiku

ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 W ZAMOŚCIU ZAPRASZA NA I MIĘDZYSZKOLNY TURNIEJ DLA GIMNAZJALISTÓW
COUNTER-STRIKE GLOBAL OFFENSIVE w Ekonomiku

Autor: MATERIAŁ NADESŁANY

5 vs 5 2016
TERMIN: 12 majja 2016 r..
START: godz. 9.00
Regulamin na stronie internetowej www.ekonomikzamosc.pl
oraz na facebooku www.facebook.com/ekonomikzamosc
Telefon kontaktowy: 600253209
………………………………………………………………………………………..
REGULAMIN MIĘDZYSZKOLNEGO TURNIEJU COUNTER-STRIKE GLOBAL OFFENSIVE
I EDYCJA TURNIEJU GIER SIECIOWYCH
Postanowienia ogólne:
Poniższy Regulamin Turnieju (w skrócie „Regulamin”) dotyczy rozgrywek Międzyszkolnego Turnieju Counter-Strike Global Offensive , który odbędzie się 12 maja 2016 r.. ii przeznaczony jjestt dlla uczniiów kllas ttrzeciich Giimnazjjum..
1. Organizatorem Turnieju jest Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Zamościu.
2. Turniej został objęty Naukowym Patronatem przez Dyrektora Instytutu Matematyki i Technologii Innowacyjnych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Zamościu dr hab. Witolda Mozgawa, prof. nadzw.
3. Zakwalifikowanie do turnieju odbywa się poprzez nadesłanie karty zgłoszenia do dnia 10.05.2016 r. na adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1, ul. Łukasińskiego 8, 22-400 Zamość; tel./fax: (084) 6384351. lub [email protected].
4. Dla najlepszych drużyn przewidziane są nagrody.
5. Każdy z uczestników Turnieju zobowiązany jest do zaznajomienia się z Regulaminem oraz jego przestrzegania. Przystąpienie do rozgrywek równoważne jest akceptacji postanowień Regulaminu.
6. Udział w Turnieju jest otwarty dla wszystkich uczniów zaproszonych szkół. Żaden gracz nie może posiadać bana (blacklisted.pl).
7. Uczestnicy muszą posiadać swoje słuchawki, (mogą mieć swoje myszki i klawiatury)
8. Kopiowanie lub wykorzystywanie regulaminu bez zgody jest zabronione.
Zawodnicy:
1. Gracz może reprezentować maksymalnie jeden zespół w turnieju. Gracz nie może zmieniać zespołu w trakcie trwania rozgrywek.
2. Zabrania się używania wulgaryzmów w stosunku do administratorów i innych graczy.
3. Zabrania się używania wulgarnych nazw graczy oraz opisów o wulgarnej treści.
Zespoły:
1. W zespole może znajdować się maksymalnie pięciu graczy.
2. Zabrania się używania wulgarnych nazw drużyn oraz opisów o wulgarnej treści.
Mapy, na których rozgrywany jest turniej:
– de_dust2 – de_inferno – de_mirage – de_cache
– de_overpass – de_train -cobblestone
2
PRZED KAŻDYM MECZEM MAPA ZOSTAJE LOSOWANA PRZEZ ORGANIZATORA Z PULI WYSZCZEGÓLNIONYCH MAP.
Punktacja:
Gramy systemem pojedynczej eliminacji ‘single elimnation’.
Oszukiwanie:
1. Surowo karane jest używanie błędów gry.
2. Używanie chatu w grze w celu zirytowania/obrażenia przeciwnika jest zabronione.
3. Nie ma możliwości podłączania swojego PC i monitora. Wszystkie mecze rozgrywane będą na komputerach udostępnionych przez organizatora.
4. Używanie programów zapewniających jakąkolwiek przewagę w czasie gry jest zakazane.
5. Jakiekolwiek programy czy modyfikacje, zmieniające oryginalną wersję gry, są zakazane.
6. Zakazane są wszelkie czynności mogące naruszyć prawa autorskie oraz majątkowe wydawcy gry.
Przebieg rozgrywek:
Drużyny po zgłoszeniu zostaną rozlosowane do poszczególnych grup.
Zgłoszenia do 10 maja 2016 r.
Postanowienia końcowe:
1. Organizator dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu turnieju.
2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy z przeprowadzeniem turnieju, jeżeli nastąpiły one na skutek zdarzeń niezależnych od Organizatora oraz zdarzeń, których nie mógł przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
4. Wszelkie kwestie sporne nie ujęte w regulaminie rozstrzygają: organizator oraz administrator, którzy mogą (lecz nie muszą) uwzględnić opinie kapitanów zespołów.
5. Zespół po stawiennictwie się w dniu rozpoczęcia turnieju zgłasza swojego kapitana i tylko zgłoszony kapitan ma prawo reprezentować drużynę przed organizatorem i administratorem turnieju.
6. Kapitan zobligowany jest do podania numeru telefonu komórkowego, pod którym będzie dostępny w ciągu całego okresu trwania turnieju.
7. Regulamin wchodzi w życie w dniu publikacji.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama